Турция разработва нова стратегия за подобряване на туризма
Освен споменатите инструменти, действията на администрацията ще бъдат съсредоточени и върху напредналите връзки с обществеността, които ще поставят 81 провинции „под един покрив“ и ще повишат туристическите показатели на Турция. По-доброто представяне на страната миналата година, Министърът е отдал на активната дейност на Агенцията за насърчаване и развитие на туризма в Турция (TGA), която се състои от представители на сектора, професионалисти в рекламната дейност с добри познания за комуникационните модели и технологии от ново поколение.
Подчертавайки, че туризмът сега зависи до голяма степен от връзките с обществеността, Мехмет Ерсой е коментирал, че Агенцията бързо следва, оценява и отговаря на коментари, контролирани или неконтролирани, положителни или отрицателни текстове, направени от определени редактори, лидери на мнение, потребители на YouTube и инфлуенсъри. Миналата година Турция е била домакин на повече от 1000 редактори, влиятелни лица и лидери на общественото мнение, а тази година се очаква броят им да надхвърли 3000.
Около 30 провинции вече са интегрирани в системата, а всички 81 ще бъдат обработени до края на февруари. Подчертавайки, че Турция има много аспекти, които я придвижват напред в туристическия сектор, включително гастрономия, природни богатства, културни и археологически обекти, Ерсой е коментирал, че новата стратегия се фокусира върху определянето на това коя държава от какво се интересува и как може да се придвижи този аспект напред. Прогнозите за ежедневните случаи на коронавирус през идните месеци, предвиждат спад под 2500 души, което означава, че туризмът би трябвало да започне да се съживява около април. Очаква се приходите от сектора да надхвърлят 23,3 милиарда щатски долара, а броят на туристическите посещения да достигне 31 милиона.